Минулої п’ятниці, 13.11.2015 р., ТМ «Гармонія», як постійний партнер, брала участь у святковому концерті на честь дня народження факультету економічних наук (ФЕН) Національного університету «Києво-Могилянська академія». В концерті взяли участь самі студенти факультету, підготувавши яскраві номери творчої самодіяльності, та декан факультету, кандидат економічних наук і доцент Гуменна Олександра Віталіївна
Спеціально до 22-го дня народження факультету економічних наук ТМ «Гармонія» провела презентацію-дегустацію асортименту своєї продукції для студентів. Усі бажаючі отримали можливість скуштувати представлені молочні продукти: кефір, молоко різної жирності та ряжанку від преміум-лінійки «Мгарська», декілька видів зернистого сиру «Гармонія», виготовленого за унікальною технологією, та десертну групу: йогурти та закваски з натуральними фруктовими наповнювачами.
Як відомо, доросле покоління завжди турбується за своїх дітей, в першу чергу чим харчуються їхні діти, коли вони починають жити окремо та стають на самостійний шлях поза батьківською опікою. Та, як несподівано виявилось, переживати немає причини – як довів захід ТМ «Гармонія» та соцопитування серед учасників, сучасне покоління молоді ставиться до якості свого харчування напрочуд відповідально та ретельно відбирає продукти споживання. Сучасні студенти віддають перевагу здоровому харчуванню та уникають шкідливих та сумнівної якості продуктів.
Продукція ТМ «Гармонія» як найкраще підходить для щоденного раціону молоді, адже кальцій та необхідний комплекс вітамінів забезпечують життєві потреби організму. Не менш важливою для студентів є й зручна порційна упаковка, яка дозволяє взяти корисний продукт з собою і не витрачати свій час на пошуки їдальні, а своє здоров’я - на фастфуди. ТМ «Гармонія» нагадує споживачам, що молочні продукти можуть бути натуральні та корисні, і закликає споживачів обирати найкраще.
«Мені дуже сподобався знежирений сир, тому що він і вологий в міру, і сухий, але, що важливо, не кислий! Я взагалі по сиру спеціаліст, тому що це важливий продукт мого щоденного раціону. Адже він корисний і для кісток, і для загального самопочуття,» - розповіла нам учасниця дегустації Олена, студентка факультету економічних наук.
Нагадаємо, кожного року Національний університет «Києво-Могилянська академія» випускає понад 900 молодих фахівців, які є перспективними працівниками в багатьох галузях економіки. Студенти та випускники університету цілеспрямовані та амбітні, гарно володіють англійською мовою та мають ґрунтовні фахові знання. Практично кожен випускник на момент отримання диплому про вищу освіту має певний досвід роботи, отриманий під час стажування в університеті, підробітку протягом канікул або у вільний від навчання час.