Ось вже понад 75 років ТОВ «Лубенський молочний завод», торгівельна марка «Гармонія», пропонує своїм споживачам тільки натуральну, корисну, поживну і смачну продукцію. Генеральний директор цього підприємства Володимир Дорош вважає, що за час існування Лубенського молокозаводу найбільше досягнення «Гармонії» це споживачі, які довіряли і продовжують довіряти рідному виробнику молочних продуктів в області.
Володимир Дорош: Ми постійно дбаємо і турбуємося про наших споживачів. Розробляємо нову корисну, смачну і натуральну продукції. До речі, для всіх верств населення і вікових груп. Зокрема, значну увагу приділяємо до нашого майбутнього - наймолодших наших споживачів – дітей. Ми пропонуємо їм та їхнім батькам тільки здорові продукти. Так завжди було і буде. Це є головна і стратегічна лінія діяльності лубенського молочного заводу. Зберегти це і примножити – головне завдання «Гармонії» сьогодні і в майбутньому.